Известие

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура капак клапани

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
    Ама много сте елементарни, без да се обиждате. Айде напънете мозък и си представете къде е гарнитурата на главата и къде на капака на клапаните. Покрай едната гарнитура, минават маслените магистрали (канали). Другата уплътнява един капак, където се пличка масло. От къде е по-вероятно да се пълни, предвид налягането на маслото? И не съм казал, че не може да е от капака на клапаните. Ама четете бе хора. Брех веднага чели недомислили, се изкаха за пълни глупости.
    Някога поглеждал ли си какво има под декоративния капак?
    Никога нали, дори идея си нямаш.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      А ти? Комплекси ли намери там?

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
        Ама много сте елементарни, без да се обиждате. Айде напънете мозък и си представете къде е гарнитурата на главата и къде на капака на клапаните. Покрай едната гарнитура, минават маслените магистрали (канали). Другата уплътнява един капак, където се пличка масло. От къде е по-вероятно да се пълни, предвид налягането на маслото? И не съм казал, че не може да е от капака на клапаните. Ама четете бе хора. Брех веднага чели недомислили, се изкаха за пълни глупости.
        Вземи да се научиш, що е това ДВГ. Кое е глава, блок и т.н. защото очевидно ти липсват много елементарни познания.

        Когато ти протече тавана вкъщи, това най-вероятно е, защото има теч някъде над теб, а не защото се е спукал водопровода на улицата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Когато ти протече тавана вкъщи, това най-вероятно е, защото има теч някъде над теб, а не защото се е спукал водопровода на улицата.
          Ако следвам логиката на колегата, то това е възможно бе.
          Примерно ако навън някой мине през пожарникарския кран и го отнесе, а ти си забравил да си затвориш прозореца във вас, струята като удари тавана и ето ти възможност да ти тече тавана от улицата.
          Просто следвам логиката и възможностите за вероятност.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
            Ама много сте елементарни, без да се обиждате. Айде напънете мозък и си представете къде е гарнитурата на главата и къде на капака на клапаните. Покрай едната гарнитура, минават маслените магистрали (канали). Другата уплътнява един капак, където се пличка масло. От къде е по-вероятно да се пълни, предвид налягането на маслото? И не съм казал, че не може да е от капака на клапаните. Ама четете бе хора. Брех веднага чели недомислили, се изкаха за пълни глупости.
            По-вероятно е да се пълни от капака на клапаните! Налягането на маслото м-у блок и глава е по-високо отколкото плискането му в главата, но се замисли и каква гарнитура има на двете места и освен това коя колко е стегната. Маслените магистрали на блок/глава виждал ли си ги с какво "Ф" са. Ако еи така излизаше масло м-у блок и глава, то толкова вероятно е да излиза и антифриз, да изпуска компресия или да меша всичко изброено и тн.
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #21
              Ей, страшни зевзеци сте! Разсмяхте ме с глас.
              По темата - на мен ми се омазнява с масло около свещите на ЖТС-а от гарнитурата между главата и капака на клапаните. И се стича надолу в гнездата около свещта. Ама вече съм с нова гарнитура, леко залепена и със силикон и раздавам газ безстрашно.
              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

              Comment


              • #22
                Интересна дискусия се заформила...

                Звъннах на JP-то, което се грижи за здравето на Алфетка...
                Рече - "сменям гарнитурата и лепя със силикон, капака -през пароструйка...".

                Та вместо да давам парички за силикон, от който сигурно ще изразходвам 1/3 и после ще изсъхне от стоене и да се чудя къде да мия капака от мизерии - реших операцията да бъде извършена от професионалист срещу заплащане...
                Alfa Romeo 1.8 TS `98
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  ....маслоустойчив силикон Виктор Рейнц
                  Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                  Рече - "сменям гарнитурата и лепя със силикон, капака -през пароструйка...".
                  Та вместо да давам парички за силикон, от който сигурно ще изразходвам 1/3 и после ще изсъхне от стоене....
                  Точно цитираният силикон, вече трета година си стои в тубичката и не е изсъхнал. Ползвал съм го поне три пъти за колата и един път за стъклото на фурната . Даже и 1/3 няма да изразходваш от него.

                  Иначе за капака на клапаните съм се чудел как да го изчистя. Тази парострука си е с голямо налягане и ме е страх да не счупи и без това опечената пластмаса. Пробвах да го отворя, но нещо не ми се нравеше идеята, пак заради старата пластмаса. Киснал съм го с меглио, но нямаше някакъв особен ефект.
                  Иначе Виктор Ренц гарнитура, дори и лепена изкара 3г. и сега тече пак, като лейка, особено на по-високи обороти! То това си е като консуматив явно.
                  Sport Wagon 2.0TS|LPG

                  Comment

                  Working...
                  X